zaterdag 31 mei 2008

Lake Mainstay

Eind mei hebben Rudy en ik samen een heerlijk lang weekend doorgebracht in Lake Mainstay resort. Dit is een meer in een Amerindian community in de Essequibo regio. Het wordt vooral druk bezocht door dagjesmensen maar je kunt ook overnachten in één van de cabins bij het meer. We troffen het enorm met het weer; de hele week had het flink geregend maar tijdens ons weekend hebben we geen druppel regen gezien.

Rudy's oude schoolvriend woont vlakbij het meer en hij heeft ons opgezocht. Uiteindelijk zijn we op zijn uitnodiging bij een bruiloft terecht gekomen. Ik heb geen idee wie de bruid en bruidegom waren want ik heb ze niet gezien. Maar we werden goed voorzien van eten en drinken dus mij hoor je niet klagen...

We hebben vooral NIKS gedaan: beetje zwemmen, TV kijken, biertje drinken. Mijn verhaal is daarom kort maar ik kan jullie wel de foto's laten zien:













































1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke site!
Je staat genoteerd onder favorieten dus we gaan weer alles bijhouden!

Liefs, Marco en Elske.